Tuesday, August 18, 2009

Gomenasai

Entry kali ini tiada apa-apa yang istimewa, mungkin dilain hari. Alhamdulillah internet rumah kami sudah berfungsi semula, malah lebih bagus dari sebelum ini. Akan tetapi diharapkan prestasi Wimax kami ini akan berkekalan supaya tiada lagi timbul sebarang kontroversi di hari muka.

Entry kali ini juga, ingin saya sampaikan mohon maaf kepada saudara sekalian terutama pada seseorang itu kerana telah berhutang banyak entry tak terhantar. Maklumlah, sebaik sahaja saya meminjam HP mini beliau dan ketika itu jugalah Wimax ini tidak dapat berfungsi. Mungkin sekarang dapat saya mencuri sedikit sengkang masa saya diantara bermain Football Manager dan sesekali mentelaah ini dapat saya menukilkan secoret dua penulisan untuk penambahbaikan diri.

Untuk pengakhiran kata saya sampaikan salam Gomenasai untuk semua. Gomenasai!

FEAR IS THE PATH TO THE DARK SIDE. FEAR LEADS TO ANGER. ANGER LEADS TO HATE. HATE... LEADS TO SUFFERING.
- Master Yoda -

No comments: