Tuesday, June 9, 2009

しょうがない 夢追い人

これ以上長く一緒にいると 私もダメになりそう
あなたの夢が叶うなんていつなの?

まるで少年ねいつもキラキラ したいことばかりしてる
その目を好きになったあの日

時間が過ぎたことを あなたわかってるの
あぁ 学生の気分でいるのね

何も知らない あなたの寝顔を見ていると
思い出と涙が溢れてく

これで最後と 何度も頭をよぎるけど
白い歯の笑顔を思い出す

しょうがない 夢追い人


これ以上長く一緒にいると 私もダメになりそう
あなたの夢が叶うなんていつなの?

まるで少年ねいつもキラキラ したいことばかりしてる
その目を好きになったあの日

時間が過ぎたことを あなたわかってるの
あぁ 学生の気分でいるのね

何も知らない あなたの寝顔を見ていると
思い出と涙が溢れてく

これで最後と 何度も頭をよぎるけど
白い歯の笑顔を思い出す

しょうがない 夢追い人

それでも今夜で本当に最後 心に誓ったけれど
そんな日に限って優しくするのね

あなたわかるでしょ? 現実という大きな壁があるのを
気付かないふりしてるだけでしょ

何度も諦めた あなたと進むのを
あぁ どうしても踏ん切りつかない

何も知らない あなたの洋服にアイロン
してる手に涙は落ちていく

いつかあなたのその夢 叶う時来るのかな
2人して祝福できるかな

しょうがない 夢追い人


これ以上長く一緒にいると 私もダメになりそう
あなたの夢が叶うなんていつなの?

まるで少年ねいつもキラキラ したいことばかりしてる
その目を好きになったあの日

時間が過ぎたことを あなたわかってるの
あぁ 学生の気分でいるのね

何も知らない あなたの寝顔を見ていると
思い出と涙が溢れてく

これで最後と 何度も頭をよぎるけど
白い歯の笑顔を思い出す

しょうがない 夢追い人

それでも今夜で本当に最後 心に誓ったけれど
そんな日に限って優しくするのね

あなたわかるでしょ? 現実という大きな壁があるのを
気付かないふりしてるだけでしょ

何度も諦めた あなたと進むのを
あぁ どうしても踏ん切りつかない

何も知らない あなたの洋服にアイロン
してる手に涙は落ちていく

いつかあなたのその夢 叶う時来るのかな
2人して祝福できるかな

しょうがない 夢追い人

何も知らない あなたの寝顔を見ていると
思い出と涙が溢れてく

何も知らない あなたの洋服にアイロン
してる手に涙が落ちていく

いつかあなたのその夢 叶う時来るのかな
2人して祝福できるかな

しょうがない 夢追い人
それなのにあなたが好き

ENGINEERING: A DESIGNER KNOWS HE HAS ACHIEVED PERFECTION NOT WHEN THERE IS NOTHING TO LEFT TO ADD, BUT WHEN THERE IS NOTHING LEFT TO TAKE AWAY -Antoine De Saint Exupéry-

6 comments:

Nur said...

dik,

salams,

what is this entry mean? and u know i'm too lazy to try to translate. better means - ask u directly!

owh please help

Aderi Aryasu said...

Salam cik...

This is a lyrics of a japanese shong entitled "Shouganai Yume Oibito" and even myself didn;t know what is that mean, but for now I'm studying the writing which is Hiragana. So it doesn't matter if I don't understand anything about it, but at least I can read. Like most of us knows to read Arabic but not entirely understand it, right?

By the way, why I couldn;t enter your blog? Is there any tight security to get through yours? hehe

Nur said...

err?

that's nice, yah, i hope i can be like u, know more history, geography and now language!

eh, my blog is open, do try again, and if u encounter any problem, please tell me ya...nah, i never want to privatize my blog, it should be benefited everyone, that's why i write!

:D

FRM said...

ABG KIBO, saye tak paham! :)

ecahkoop said...

e eh...ade link kan blog aku...bru pasan..keh3... nnti aku link balik ek..

Aderi Aryasu said...

sori la FRM, sy pun x phm, tp boleh sebut ckit2 je..

ecah plak, link kan le cepat, smoga brkmbang jaringan bloggers2 ni.. hehe..

thanx