Wednesday, December 10, 2008

Era Baru Video Game








Memang la saya ni kipas-susah-mati sony playstation dan mmg dah berhajat nak beli playstation 3 pun. tapi apakan daya, saya ni Malaysian yang sjk azali beli game harga bwh RM5, tapi skrng utk XBOX 360 plak, RM 8 kurang RM 7 berbanding dengan harga awal dulu. Tak sanggup lagi rasenye nak beli game RM 200 setiap satu dan pada jumlah duit yang sama dapat beli lebih dari 15 jenis game untuk 360. Fikir2, lebih baik beli 360, lojik untuk beli 2 controller dan boleh bagi anak-anak buah main. Dan sanggup je keluarkan RM 8 untuk 2 ke 3 game kanak-kanak riang. Haha. So, everybody happy walaupun dalam hati sudah pasti akan dipertikaikan pembelian Xbox 360 ni. Biasala, adik last skali. Ok la tu kan, dari saya beli handphone RM3000 yg syuk rekemen tu, ape lagi. Boleh sorokkan, tapi x pe la, my passion with the game. Hanset tak minat sangat la. Tapi, jeles jugak dekat Adham, dia yang beli playstation 3. Masing-masing dengan impian sendiri. Kalau dah semangant tinggi tu, takde sape pun boleh kekang. Oklah Playstation 3, walau macammane pun, aku tetap akan beli kau wahai Playstation 3, hanya waktu yang menentukan. Nantikan Aku wahai Playstation 3 dan juga Snake; Metal Gear Solid 4. C ya

ENGINEERING: A DESIGNER KNOWS HE HAS ACHIEVED PERFECTION NOT WHEN THERE IS NOTHING TO LEFT TO ADD, BUT WHEN THERE IS NOTHING LEFT TO TAKE AWAY -Antoine De Saint Exupéry-

No comments: