Tuesday, September 22, 2009

Salam Aidul Fitri


Walaupun sudah masuk hari raya ke-tiga, saya rasih masih sempat lagi untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidul Fitri kepada semua. Maaf zahir dan batin jika ada salah silap dan halalkan makan minum jikalau ada termakan dan terminum.


Sampaikan salam saya pada hari ini ditujukan kepada seluruh keluarga saya mak, along sekeluarga, abg ngah sekeluarga, alang sekeluarga, andak sekeluarga, abg cik sekeluarga, kak ju dan juga semua kucing yang hadir ke rumah.


Tak dilupakan juga kepada semua rakan-rakan saya sejak dari sekolah rendah hingga ke menara gading ini. Rakan-rakan dari Sekolah Rendah Kebangsaan Taman Keramat 1 UPSR 99, Sekolah Agama Menengah Tinggi Kuala Kubu Bharu PMR 2002, Sekolah Agama Menengah Bestari USJ 5 SPM 2004, Diploma Kejuruteraan Awam intake July 2005 dan rakan seperjuangan Degree Kejuruteraan Awam intake July 2008.


Khasnya juga untuk Franck Ribery, Halil dan Hamit Altintop, Emre Belozoglu, Nicolas Anelka, Sulley Ali Muntari, Eric Abidal, Nabil El-Zhar, Habib Kolo Toure, Bacary Sagna, Frederic Kanoute dan ramai lagi pemain bola hebat sana yang juga menyambut hari raya bersama-sama. Sekian kalinya, marilah kita raikan hari kemenangan kita ini. Allahuakbar, Allahuakbar, Allahuakbar, Lailahaillallahu Wallahu Akbar, Allahuakbaru walillahilhamd.


FEAR IS THE PATH TO THE DARK SIDE. FEAR LEADS TO ANGER. ANGER LEADS TO HATE. HATE... LEADS TO SUFFERING.
- Master Yoda -

3 comments:

FRM said...

slamat hr ry!..
maap zahir batin..
maapkan salah silap aku..

Aderi Aryasu said...

Slmt Hari Raya...
Same la kite.. 0-0..
btw: nape aku x ley nk masuk blog ko ek?

AIS said...

kt sy xde pon???:p